.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی رئیس ستاد انتخاباتی جریان انحرافی اصولگرایان

سایت روزنامه جوان خبر داد:


ستاد انتخاباتی جریان انحرافی اصولگرایان برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یازدهمین دوره اتخابات ریاست جمهوری،رسما فعالیت خود را با انتصاب رئیس ستاد آن،کلید زد.

جریان انحرافی اصولگرایان که در بخشی از فعالیت های خود دارای مماس با اصلاح طلبان و نیروهای تکنوکرات می باشد،بیش از 4 ماه است که ستادهای انتخاباتی خود را تشکیل داده است.

دیدارهای منظم و نوبه ای با اصناف و اقشار مختلف،حل معضلات و شخصی چهره های سیاسی،فرهنگی ،اجتماعی،تلاش برای دیدار با بدنه برخی نهادها و...از سوی کاندیدای این جریان انحرافی اصولگرایان از جمله محورهایی است که هم اکنون در حال انجام و پی گیری است.

گفتنی است در همین راستا حدود یک هفته پیش برخی از دست اندرکاران این ستاد ضمن تشکیل جلسه ای یکی از اعضای جوان خود را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی رسما معرفی بر ضرورت هماهنگی نیروهای استانی و ستاد مرکزی با وی تاکید کرده اند.

فرد مزبورکه سابقه ریاست ستاد انتخاباتی را در دوره های گذشته نیز را در پرونده خود دارد ،با تصویب حاضرین، آقای «ف» را نیز به عنوان قائم مقام ستاد و مسئول اجرایی ستاد ،درکنار خود دارد.

گفتنی است در انحرافی بودن این جریان ذکر همین نکته کافی است که این جریان در حالی که قریب به سه سال به انتخابات ریاست جمهوری باقی است و مقام معظم رهبری نیز بارها درمناسبت های مختلف در گذشته نسبت به آغاز زودهنگام فعالیت انتخاباتی هشدار داده بودند،اقدام به تشکیل های ستادهای انتخاباتی و فعالیت در این زمینه کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مهر 1389
آخر این دیگر چه اطلاع رسانی است؟فکر کنم غیر از خودتان و مسئول آن ستادی که گفتید،کس دیگری چیزی سر درنیاورد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.